การคืนสินค้ารายไอเทม (สินค้าต้องสามารถขายต่อได้) - Returning Items & Refund (The Item must be able to resale)

 




เข้าสู่ระบบ...Login to Shopkeeper


การคืนสินค้ารายไอเทม กรณีคืนเงินและสินค้าสามารถขายต่อได้ Returning Items & Refund (The Item must be able to resales)


กดปุ่ม Reversal

    Click on Reversal button

ทำการเพิ่มไอเทม เหมือนตอนขายได้เลย ไม่ว่าจะเป็นการเพิ่มโดยยิงบาร์โค้ด ค้นหาไอเทม หรือ เพิ่มโดยปุ่ม Add Other
    Add items by either scaning barcode, searching item, or using Add Other button.


จะสังเกตเห็นว่า เมื่อทำการเพิ่มแล้ว ยอดเงินจะเป็นสีแดง ไม่เหมือนกับตอนขายที่เป็นสีน้ำเงิน
When click on the Reversal button, the total incl amount will be shown in RED.





เลือกประเภทการชำระเงินเดียวกับช่องทางที่ลูกค้าชำระมา

    Select an payment method to refund.

กด Post TXN

    Click on Post TXN button


จำนวนสินค้าคงเหลือจะบวกกลับมา (กรณีเป็น Stock Item เท่านั้น) If the item is an stock item, the quantity on hand will be back as reversed.



Contact us

CiMSO supports customers in transitioning from fragmented legacy software  systems to integrated ERP solutions

CiMSO also provides support and support for Successful implementation of the new system, where we have 

service standards under the ISO90003 quality management system and PRINCE II project management 

principles.

Please contact your local CiMSO office or Value Added Reseller (VAR) for more information on CiMSO 's ERP 

software suites for Hotels Lodges, Resorts, Clubs , Timeshares . and leasing management 

If you need a consulting system and ERP system for a service business. (Golf software hotel management software

Resort management software Event management software, restaurants, food and beverage and central kitchen 

management software, spa software, wholesale retail management Franchise management and other service 

businesses)

You can contact CiMSO ERP Software   for a short demonstration (free online) at 02-1296312 or  

Marketingth@cimso.com